close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מתנות מיוחדות לאירועים משפחתיים

מערכת שורשכט אייר, תשעו06/06/2016

איך תקנו מתנה מאוד מיוחד לאירוע?

תגיות:

יש לא מעט אירועים בחיים שאנחנו מוזמנים אליהם ושבהם מצפים מאיתנו לתת את המתנה הכי יפה שאפשר. אירועים כאלה יכולים להיות חתונת כסף, בר מצווה של אחד מבני הדודים, חתונה חשובה ומרגשת או כל אירוע משפחתי אחר. אם גם לכם כבר קרה שהזמינו אתכם לאירוע כזה ורציתם לתת מתנה מיוחדת, אתם בוודאי מכירים את הדילמה: כי איך בוחרים מתנה מתאימה? ומה הופך מתנה למיוחדת יותר לעומת אחרות? איך תדעו מה ישמח את כלת או חתן השמחה? ואיך בוחרים בכלל מתנה קולקטיבית שכולם יוכלו להסכים להשתתף בה? האמת היא, שמדובר על משימה לא קלה ואין תשובה אחת נכונה לכל השאלות האלה, כי אכן לא תמיד ברור איזו מתנה כדאי לקנות. מה שכן כדאי לכם להתייחס אליו, זה אל הזמן, כי בטוח שלא כדאי לכם להשאיר את ההתעסקות בנושא הזה לרגע האחרון. ככל שתעלו את הנושא יותר זמן מראש וככל שתתחילו לדבר על הדברים עם שאר המשתתפים במתנה יותר זמן לפני האירוע, כך יהיה לכם קל יותר לבחור את המתנה המושלמת.

החליטו מראש על התקציב

מעבר לשאלת הזמן ולעובדה שלא כדאי לבחור מתנות חשובות בלחץ, יש לקחת בחשבון כמובן גם את התקציב שיש לכם לעניין. זה שמדובר על מתנה שצריכה להיות גדולה ומרגשת זה נכון, כי הרי כל בני המשפחה ישתתפו בקנייה, אך זה עדיין לא אומר על איזה סוג של מתנות אפשר לחשוב, כי כמה כסף בעצם יש לכם? על מנת שתוכלו לענות על השאלה הזאת כדאי לכם להיפגש ולקבל החלטה משותפת בנושא, כי רק אחרי שתדעו על איזה תקציב עומד העניין תדעו גם איזה סוג של מתנות יכולות לבוא בחשבון מבחינתכם. ממש כפי שבעלי עסקים לא קונים ככה סתם מתנות לחגים מבלי להתחשב בתקציב, כך גם לכם לא כדאי לקנות מתנה מיוחדת לאירוע המשפחתי מבלי לדעת על איזה הון אתם מסתמכים.

איפה לקנות?

עוד דבר שיוכל לעזור לכם בבחירת המתנה המיוחד לאירוע, זו השאלה איפה אתם מתכוונים לבצע את הרכישה. האם אתם רוצים ללכת כולכם ביחד לקניון ולבחור את המתנה המושלמת? או שאולי אתם רוצים לבצע את הקנייה ישירות באינטרנט? האמת היא, שאם אפשר לקנות אונליין מתנות מיוחדות מראש ולשלוח אותן לאן שצריך, הרי שעדיף לעשות זאת כי יש לכך מספר יתרונות. ראשית, קניית מתנות באינטרנט הרבה פעמים יוצאת זולה יותר, ושנית, זה גם הרבה יותר נוח. במקום שיהיה עליכם להיפגש כולכם ולבחור את היום ואת הזמן המתאימים לכך, תוכלו לבצע את הרכישה אונליין בקלות רבה. לכל אחד מהאנשים שיצטרכו לאשר את הקנייה תוכלו לשלוח לינק למתנה שעליה אתם חושבים, וכך כל אחד יוכל להסכים, או לא, מהמקום שבו הוא נמצא.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה